Stopt de loopsheid net als bij mensen bij honden ook op een bepaalde leeftijd?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Een teefje krijgt geen 'overgang' zoals bij mensen. Het vrouwtje zal dus tot op late leeftijd loops worden.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima antwoord, al is overgang in dit antwoord verkeerd gekozen, tijdens de overgang kunnen vrouwen, al is de kans minder groot, nog steeds zwanger worden en ook menstrueren, tijdens de memopauze niet meer. De dierenarts kan ook een eind maken aan de vruchtbaarheid van honden.
Toch mijn complimenten, een plus lukt nog niet.