Mag je een zogende teef ontvlooiingsmiddel geven en zoja hoeveel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Rieneke1
8 jaar geleden
Ik denk dat je daar het best even voor langs de dierenarts gaat, dan weet je zeker dat je een veilig middel krijgt, en advies erbij.
jodyenboyke
8 jaar geleden
Eens met Rieneke. Dit hoort bij een goede voorbereiding van een nestje fokken, naar de dierenarts....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb zelf geen nestje. Ik studeer dierverzorging en deze vraag hoorde in een opdracht voor school maar op internet staat niet echt duidelijke informatie dus vandaar.
Rieneke1
8 jaar geleden
Dan nog zou ik even bellen, de assistente zal je heus wel info willen geven.
Rieneke1
8 jaar geleden
http://diergeneesmiddelen.info/index.php/bijsluiters2/13-vitaminen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Pluisjemuisje waar volg je de opleiding?

Antwoorden (1)

Dit is afhankelijk welk middel er gebruikt word. Het is daarom raadzaam te overleggen met de dierenarts, welk middel geschikt is voor een lacterende teef.

Succes met je schoolopdracht

Toegevoegd na 19 uur:
Het boven staande gaat trouwens over pipetten.

Er zijn tegenwoordig ook tabletten te krijgen voor het ontvlooien, deze zouden wel gegeven kunnen worden. Deze zijn alleen bij de dierenarts te krijgen, dus dit kan dan gelijk overlegt worden