Ja, dat mogen ze. Het is zelfs goed voor ze. Zie bron.
8 jaar geleden
Snuffel
8 jaar geleden
Hoi, op de site staat alleen rode bieten, niets over het blad. Ze vinden het wel lekker in ieder geval (heb het gegeven).
Snuffel
8 jaar geleden
Oh, wacht het staat er wel: in gedroogde vorm. Deze zijn vers.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De site pretendeert wel erg veel maar riekt wat mij betreft een beetje naar amateuristische kwakzalverij. Neem van mij en Wilkers aan dat je bietenloof gerust kunt voeren, ook vers. In al mijn boeken over konijnen en hun verzorging wordt nergens tegen bietenloof gewaarschuwd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
BunnyBunch word door veel mensen al betrouwbare bron gezien en zijn daarnaast veel te vinden op (Vak)beurzen. Ik heb mijn boeken en Schoolboeken er eens op na geslagen. Je kan het geven, maar beperkt omdat het nierfalen kan veroorzaken. Het zit daarnaast vol met IJzer. Bron: o.a. High five met je konijn
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
(... en als je wat over hebt, het is ook erg goed voor mensen...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en bij alle groenten geldt: niet te veel anders krijgen ze diarree.