moet ik inboedel extra verzekeren als ik een aquarium wil?

We willen best grootte bak neer zetten. we willen onder de vloer extra verstevigen. ondanks dat de vloer van beton is. de bak is 1,60 bij 50 bij 50.
moeten we voor zo'n bak dus extra verzekeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Alleen als je benedenburen hebt, moet je even je WA-verzekering nazien of de schade, veroorzaakt door lekkage van een aquarium aan de benedenburen, wordt vergoed.

Als jezelf lekkage krijgt hangt het af van je instelling en je draagkracht of je de mogelijke schade aan vloerbedekking en meubelen enz. wilt verzekeren of niet.
Ivana
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo dacht ik het ook. +
Bel je verzekeringsmaatschappij, zo'n groot aquarium kan je inderdaad in de problemen brengen als er iets mis gaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
en vraag ze om hun toezeggingen op papier!