Onze kat is krols, maar ze is gesteriliseerd, is dit mogelijk?

er lopen ook katers achter haar aan, zelfs onze ex-kater wil haar dekken...hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Een enkele keer komt het voor dat helaas een klein stukje van de eierstok is blijven zitten. Dit produceert nog hormoon en alsdus ontstaat gewoon weer krolsheid. Ga naar je dierenarts terug met het verhaal. Waarschijnlijk geeft hij eerst een hormooninjectie om te zien of het gedrag inderdaad daardoor verandert, waarna je moet overleggen, dat een eventuele rest van de eierstok alsnog verwijderd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je het zo moet bekijken ...
Wanneer een man zich laat steriliseren gaat zijn zin ook niet voorbij , alleen kan die geen vrouw meer vruchtbaar maken...Bij een kat is dit ook zo.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik spreek nu over een man maar dit telt juist hetzelfde voor een vrouw , als voor een kat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt toch niet hoor. Hormonen spelen een rol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Menselijke sterilisatie is anders dan de sterilisatie van een kat! Vooral het verschil dat een kat eigenlijk niet wordt gesteriliseerd, maar gecastreerd.
Ik heb gehad met mijn poes (uit het asiel) , ze was geholpen maar thuis bleef ze maar keihard mauwen bij de deur, wilde alleen naar buiten. Leek ook echt krols gedrag.
Asiel terug gebeld, mocht haar weer brengen en dan zouden ze haar nog een keertje openmaken om te kijken of er inderdaad niks achter was gebleven. Was gelukkig niet het geval, ze mauwt gewoon erg hard als ze naar buiten wil.
Misschien doe je er goed aan om het nog even na te laten kijken, je weet maar nooit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is mogelijk.
Je hebt het nota bene met eigen ogen gezien!