Zwanger? Maar nog niet krols geweest

Onze Fleur, zie profiel foto was laatst dachten wij gewoon niet lekker. Ze at niet meer wou niet meer spelen en was het liefst buiten. We hoorden van onze buurvrouw dat zij flink tekeer is geweest met een kater. Vandaar dat ze bekaf was en niet meer wou eten. Nu twijfelen wij of zij in verwachting kan zijn maar krols is ze nog niet geweest. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ivana
14 jaar geleden
Een poes is niet in verwachting, maar DRACHTIG.;))

Het beste antwoord

ja hoor, dat kan.
er bestaat zoiets als "stil" krols zijn.
dan heb je het niet in de gaten, maar het feit dat ze de kater heeft toegelaten zegt genoeg.

Toegevoegd na 1 uur:
rond de derde week kan je je vermoedens bevestigd gaan zien: de tepels zwellen wat op, en worden roze.
Rieneke1