wat voor soort konijng is dit?

ik heb dit plaatje gevonden op internet en ik vind dit konijntje zo schattig ! zou iemand mij kunnen vertellen wat voor soort dit is?

Toegevoegd na 51 seconden:
konijn*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In ieder geval geen kerstkonijn. Die zijn dikker :-)
ronron1212
9 jaar geleden
een knuffel konijn niet geschikt om te eten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een nog jong konijn. Die zijn vaak wat kleiner^^
Amadea
9 jaar geleden
Is het geen pluche? Ik heb er een tijd naar zitten kijken, maar kan er geen levendigheid in ontdekken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nijntje staat wel erg stil op de foto. Ik denk toch dat ie echt is.

Antwoorden (1)

Er is geen erkend ras dat zo getekend is als het konijn op de foto. Het is dus geen raskonijn. Hij ziet er inderdaad schattig uit maar dat komt ook door de zeer jonge leeftijd. Alle konijnen zien er op een bepaald moment in hun jeugd zo uit. Dat is een van de charmes van konijnen fokken.