Wat kan men best voederen aan een poes , als men niet wil overgaan naar blik- of pakvoeder?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Muizen ?
Rieneke1
9 jaar geleden
Realiseer je wel dat het een hele toer kan zijn om je kat op natuurlijk voer te zetten, als ze gewend is aan fabrieksvoer met geur- en smaakstoffen.
Je zal heel geleidelijk moeten proberen over te gaan, en soms lukt het gewoon niet.
Erna55
9 jaar geleden
Niet voeren, en de kat zelf laten jagen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
slecht plan erna

Het beste antwoord

Als je je kat natuurlijk voer wil geven, lees je dan eerst goed in op de sites van barfplaats of voernatuurlijk. Je kan je kat niet zomaar lukraak vlees gaan voeren, alles moet in de juiste verhoudingen gegeven worden.
Ipv vlees zoals rund, kip enz. kan je ook prooidieren voeren, dan krijgt je kat al wat meer de juiste verhoudingen binnen.
Heb je geen zin in dat wegen en rekenen, dan kan je KVV geven, oftewel kompleet vers voer, zoals bijvoorbeeld Carnibest.

Toegevoegd na 20 minuten:
Op deze site kan je prooidieren bestellen.
http://www.prooidier.nl/
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Duidelijk en goed uitgelegd +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super uitleg. niets aan toe te voegen.