Hoe gedraagt een guppy zich voor het bevallen?

Bijna overal waar je kijkt zeggen mensen hoe een guppy eruit ziet als ze zwanger is. Ik vraag me juist af hoe zij zich gedraagt.. Wat is jullie ervaring?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

Tijdens de zwangerschap gedraagt ze zich niet bijzonder.

Vlak voor de bevalling zal ze een geschikt plekje gaan opzoeken om haar kroost ter wereld te zetten. Vaak tussen hoger gelegen plantendelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
meestal worden ze een beetje schuw, en gaan ze achter de plantjes zitten etc.
en als een vis zwanger is, kan je dat goed vergelijken met de buik van je andere guppy(s)