Mijn hond heeft een napoleonsnoepje gegeten, is dit erg?

Zoals de vraag al hierboven. Het is nog een puppy... En omdat er veel zout in zit.. Kan een hond hier ziek van worden/doodgaan?

Toegevoegd na 49 seconden:
Het was een napoleonsnoepje zo'n salmiakbak de soort is zwart wit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag het aan je dierenarts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een goede leer voor de volgende keer. Laat nooit iets eetbaars binnen het bereik van de pup. Leg alles hoog!

Antwoorden (2)

Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met je dierenarts.

Ik heb even gekeken naar de ingrediënten van de snoepjes en er zit zout in. Aangezien zout niet goed (het kan zelfs giftig zijn in bepaalde hoeveelheden) voor honden. En aan gezien we hier met een pup te maken hebben zou ik geen risico nemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook kijken misschien vind hij het wel vies en spuugt hij het uit, je moet zelf kijken ik bent niet zo iemand die voor elk mik makje naar de dierenarts gaat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
of poept hij hem heel uit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ren ook niet zo snel naar de dierenarts maar als je twijfelt zou ik gaan. Liever 1x te veel dan 1x te weinig ;-)