Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke stichting voor zwerfhonden is blij met mijn DE-punten?

Een tijd terug las ik over een stichting die zich inzet voor hulp aan buitenlandse zwerfhonden (en katten, maar de nadruk lag op de honden), die opriepen DE-punten voor ze te sparen.
Inmiddels heb ik een flinke stapel, maar kan de betreffende stichting niet meer vinden.

Rieneke1
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind wel meerdere links waar koffiepunten worden ingezameld voor het goede doel, maar dierendoelen zie ik er ook niet bij. Wel bijvoorbeeld de voedselbank en Terre des Hommes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://plazilla.com/page/4295029822/wat-kan-ik-nou-met-mijn-douwe-egberts-punten Dit is wat ik voor je heb gevonden, misschien kun je er iets mee. Er is ook een adres waar je kan informeren, even flink naar beneden scrollen, dan kom je dit tegen. Eerst lees je wat je allemaal met DE punten kan kopen, dan dan lees je verder...
Rieneke1
9 jaar geleden
Ja azalaia, de dierenopvang in Bosnie, die zocht ik!
Zet het even als antwoord svp.
Heel hartelijk bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan, want dieren gaan met heel erg aan het hart.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is wat ik voor je heb gevonden,, zie de link, misschien kun je er iets mee. Er is ook een adres waar je kan informeren, even flink naar beneden scrollen, dan kom je dit tegen. Eerst lees je wat je allemaal met DE punten kan kopen, dan dan lees je verder…
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Super bedankt, ook namens de Bosnische zwerfdieren!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding