Aquarium planten, welke is het?

Het is een 'varen' soort, en lijkt dan ook op een Javavaren.
Echter alleen veel groter, hoger en bredere bladeren. Overigs is mijn variant ook een moederplant.

Ik heb helaas ook geen foto, en ben dus de naam vergeten.
Iemand wou stekjes overnemen, dus is het wel fijn als ik de juiste benaming kan doorgeven voor de juist verzorging.

Kan jammer genoeg niet van elke plant de naam onthouden...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Z512099
9 jaar geleden
Misschien de Amazone Zwaardplant ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt er in ieder geval al veel meer op!
Maar het is het hem ook niet...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de bladeren zit ook een soort kreukel patroon als in... Een soort rouches richting t midden van het blad?
God, lastig omschrijven haha.

Antwoorden (1)

Mogelijk heb je de Ceratopteris cornuta of eikenbladvaren.