Hallo, mijn vriend en ik hebben vandaag onze vissen gehaald. Nu zie ik 10 min geleden 4-5 babyvisjes. Kan dit?

Babyvisjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doorgaans worden baby's gehaald, jullie hebben vissen gehaald (en met sukses blijkbaar). Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je alcohol gedronken?:)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoop dat ze het overleven :-) het is echt schattig om te zien :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog een kleine tip uit de categorie "schade & schande": ik heb ooit Black Molly's gehad. Die doen het ook erg goed, qua voortplanting. Die deden het zelfs zo goed dat er geen houden meer aan was, en door overbevolking is het hele aquarium ziek geworden (door vervuiling en massale sterfte) en kon ik opnieuw beginnen. Ik weet niet of het met alle soorten zo is, maar ik zou het in de gaten houden als ik jullie was!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je :-) We hebben 4 volwassen Platy's en op dit moment zie ik nog maar 1 kleintje.. Hoop dat de rest gewoon verstopt zit en niet dood of opgegeten zijn :-(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb nummer 2 ook gevonden :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan niet. Platy's leggen geen eitjes.. Ze bevallen zo. Heb er gisteren avond trouwens 6-7 babytjes geteld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zijn nieuwe acties van de dierenwinkel. 2+4 gratis!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat denk ik ook :-) Ben gisteren speciaal voer voor de kleintjes gaan halen

Antwoorden (1)

ja dit kan het kan toevallig zijn dat de vis 'zwanger' was
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Moeten het wel levendbarende vissen zijn, zoals guppy's.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zijn Platy's dat wij hebben. En gisteren avond telde ik 6-7 kleintjes