hoe weet je of een guppy bevrucht is?

Ik heb een mannenlijke en vrouwelijke guppy in 1aquarium gezet maar hoe weet ik nu of ze bevrucht is geraakt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ze lang samen gaan zitten krijg je toch binnen enkele weken kleintjes hoor.
T is niet voor niets dat ze dat soort ook wel eens miljoenvisje noemen.

Als t mannetje zijn ding gedaan heeft, dan ga je na verloop van tijd het vrouwtje haar buik dikker zien worden. En het is niet een beetje dikker,... je ziet echt een zwanger buikje verschijnen.
En dan plots na 3 weken ( kan iets langer zijn ook ) kan het wel eens zijn dat ze bevalt en dan zie je de kleintjes vrolijk rondzwemmen. ( zorg dat ze wat plantjes in hun bak hebben want ze zijn ook makkelijk terug verdwenen in de bekjes van vissen )

T is trouwens voor dat vrouwtje wel leuker als er meer vrouwtjes zijn, dan is het mannetje niet altijd achter haar aan het jagen.
9 jaar geleden
Z512099
9 jaar geleden
Van mij een + voor die laatste zin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja Z, heet mannetje kan dan zijn lol op in ''my five fishwifes''