Ik wil mijn konijn weg maar hoe?

Ik heb onlangs twee nieuwe konijnen en mijn oud konijn vecht ermee en hij bijt ook mij ouders soms ben ik echt bang van haar
ik heb besloten dat ik haar weg wil maar ik wil haar niet laten inslapen of doden
kan ik haar gewoon in een bos vrij laten of is dit heel slecht?
Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, het is verkeerd haar in een bos vrij te laten. Sommige konijnen overleven dit, maar de meeste sterven een ellendige dood. Het enig juiste wat je kan doen is het beestje naar het asiel brengen of afstaan aan een konijnen- of knaagdierenopvang. (al valt een konijn officieel niet onder de knaagdieren worden ze toch wel opgevangen bij knaagdierenopvangen).

Je kan ze in het bos loslaten, ze zullen niet sterven van de honger, maar aangezien het een tam konijntje is, zal het nog niet veel afweten van vluchten voor bijvoorbeeld vossen...

Je kan ze in sommige gevallen ook naar de kinderboerderij brengen. Als je zeker wil weten dat ze goed terecht komt kan je haar naar het konijnenparadijs brengen. http://www.konijnenparadijs.com/index.php/afstand-doen.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100