Wat is dit voor beest in ons konijnenhok?

Ons konijn zag er van het weekend erg ziek uit. Hij deed bijna niks en at weinig. Nu (maandag) is alles weer in orde en eet hij weer gewoon. Nou vonden we net dit (foto) in zijn hok. Wat is dit? Zal dit in hem hebben gezeten? Het ding beweegt.

Toegevoegd na 2 minuten:
foto: http://oi58.tinypic.com/2samaom.jpg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is de pop van een vlinder. Het zou best van de Ligusterpijlstaart kunnen zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk niet dat je konijn hier ziek van is geweest.
bamibal
9 jaar geleden
nounka
9 jaar geleden
Welke vlinder het gaat worden kan ik niet zeggen
maar het is volgens mij toch ook een cocon.

Andere antwoorden (1)

het lijkt op een soort slak
ik heb ook heel vaak slakken in mijn konijnenhok ze eten het konijnvoer op