Mogen duiven wormen eten?

Ik heb een buur en die een schaal gezet heeft met daarop ieder dag enkele wormpjes, sommige vrienden van mij zeggen dat dat giftig is voor duiven en anderen zeggen dat het supergezond is maar wie moet ik nu eigelijk geloven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vermoed dat het meelwormpjes zijn en die mogen ze gerust hebben.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
je moet de duiven geloven

Antwoorden (2)

Het is niet giftig en het kan geen kwaad.
Beter wat wormpjes dan patat!
Maar eigenlijk voer je duiven het best gemengd graan of een speciaal duivenmengsel, daar is hun spijsverteringssysteem op gebouwd.
Rieneke1
11 jaar geleden
Tuurlijk is het niet giftig,
Elke vogel die in belgie voorkomt eet toch wormen
Dus duiven mogen dat ook eten
Maak je daarover verder maar geen zorgen hoor
Het is oké
Hopelijk hielp mijn advies je