wat moet ik doen tegen een bultje op mijn poes haar lip?

mijn poes is vrij oud en ze heeft een bultje op haar lip kan dit kwaad moet ik naar de dierenarts ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Wat is vrij oud? Het kan geen kwaad de dierenarts er eens naar te laten kijken.

Antwoorden (3)

ik zou voor de zekerheid naar de dierenarts gaan. Bij elk verschijnsel dat hij nog nooit gehad hebt of dat je nooit hebt gezien, of niet normaal is, naar de dierenarts. het kan gewoon van ergens tegen aan te botsen of door op de lip te bijten. gaat het niet weg ga dan na een paar dagen naar de dierenarts. veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je moet doen in dit soort twijfelgevallen is zeker niet twijfelen. Het gaat mogelijk om de gezondheid van je kat, dus twijfelen mag niet.

Stel de vraag dus niet hier maar bel naar je dierenarts en leg de situatie uit. Hij/zij kan de ernst beter inschatten en alsnog vragen om direct te komen of adviseren om een aantal dagen af te wachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zou kunnen gaan om een vitaminen tekort wat zich op deze manier uit. Bij de dierenwinkel kan je hiervoor gimpet multi-vitaminen kopen. Dat is een tube waar een pasta in zit. Bijna alle katten vinden het goedje erg lekker, waardoor het makkelijk te geven is. Het kan in iedergeval geen kwaad om uit te proberen, dus ik raad het je zeker aan. Succes!
Bronnen: