Hoe heet deze vis? (Zie afbeelding)

De vis heeft ook witte puntjes op zijn vinnen, is op de afbeelding moeilijk te zien.

Nog een extra vraag, kan deze vis gehouden worden met de Betta Splendens (kempvis)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
deze vis hoort witte stippen te hebben

Het beste antwoord

dit is de koperzalm. De witte puntjes zijn bij deze vis geen schimmel maar horen bij ze. De koperzalm is een scholenvisje en dient met 5 tot 8 (of meer) gehouden te worden. Het is een vreedzame vis die makkelijk in een gezelschap aquarium past ( ook bij jou kempvis/betta)

ze zwemmen voornamelijk in de bovenste waterlagen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de informatie, ik weet genoeg :)