Kunnen kanaries samen in een kooi als er zebravinken bijkomen en een "gostel"(?) kanarie?

De kooi zelf is groot genoeg voor 6 vogels!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Ik hoop dat je mijn vorige antwoord ook gelezen hebt. Gloster kanaries kunnen bij andere kanaries en zebravinken.
Je zegt zelf dat de kooi groot genoeg is, dus daar bemoei ik me verder niet mee.

Alleen het geslacht van de kanaries moet in overeenstemming met elkaar zijn. Op twee mannen minimaal 3 poppen. Op één man kan je rustig 3 poppen hebben, maar omdat mannen gaan vechten als er te weinig poppen zijn is dat het enige struikelblok dat het samen opkooien kan verstoren.
Ivana