Mijn hond heeft 2 of 3 rolo's. Het is een chihauhau X dwergkeesje en ongeveer 2 kilo. Hij doet niet raar. Is dit erg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Hou het in de gaten. Opzich kan het een keer gebeuren en hoeft er niet altijd wat aan de hand te zijn. Honden kunnen over het algemeen wel iets hebben, maar mocht je hond toch vreemd of raar gedrag vertonen en/of mocht je het zelf toch niet vertrouwen raad ik je aan om toch even een afspraak te maken met de dierenarts.

Wat je zelf eventueel kunt doen is zijn oortjes controleren (even voelen met je vingers aan de binnenkant). Voelen ze erg warm aan dan kan het zijn dat je hond niet lekker te pas is of koorts heeft. Houdt het lang aan, dan zou ik er ook even naar laten kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw/je antwoord. Ik heb even aan z'n oortjes gevoeld en het was gewoon normaal. Ook heb ik even op internet gezocht wat de symptomen zijn van het eten van chocola, maar die heeft hij niet dus ik denk dat we geluk hebben
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u/je

Andere antwoorden (1)

Nee,d at zalwel meevallen. Maar voortaan is elke vorm van chocolade verboden voor honden, het is voor hun een vergif. Suiker is uiteraard ook al helemaal niks!