Heeft de action ook kattebakken te koop?

Of weet iemand waar je goedkoop een kattebak kan kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op het moment heeft de Action geen kattenbakken, ook nooit gehoord dat ze ze wel hebben. Misschien komen ze er wel ooit, maar als je een kat hebt, dan heb je ook een kattenbak nodig en kun je dus niet op de Action wachten. Misschien heb je hier wat aan, let er wel op dat er verzendkosten bij komen:
http://www.guppy.nl/kattentoiletten/25091-ferplast-prima-kattentoilet.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_content=Kattenbakken&utm_campaign=Ferplast-Prima-Kattentoilet#.U76tV5R_u2o
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
met een gewoon teiltje lukt het ook.
overigens zijn de kattenbakkorrels duurder dan de bak zelf, zeker op lange termijn

Antwoorden (3)

Action heeft ze niet. Tussen de €12,00 en €50,- kan je ze kopen bij de gemiddelde dierenwinkel/intratuin.

Anders bij blokker een afwastijl kopen, maar dan zit je wel met de rommel, want reken maar dat ze het grid ernaast gooien en de stank.
9 jaar geleden
Koop een niet te hoge krat à 5 euro bij de action. Laat hem zonder deksel staan en doe er klonterend kattengrit in. Goed voor de kat, kan hij lekker in graven zonder dat de omgeving vuil wordt.
Iedere dag de klontjes eruit scheppen. Omdat de laag in de krat dieper kan zijn dan in een kattenbak heb je ook geen geurtjes.
Bij mij hebben de logeerkatten de keus en ze kiezen altijd voor de diepe bak.
Ivana
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
op zich een goede tip, maar dan wel voor jonge soepele katten.
Veel oudere katten hebben artrose of rugproblemen (spondylose) en hebben juist een lage instap nodig.
Ivana
9 jaar geleden
Uiteraard, maar zolang ze er zo soepel inspringen vind ik het een uitkomst. Zeker voor katten die een hekel hebben aan dichte kattenbakken.
http://www.beslist.nl/products/dieren_accessoires/dieren_accessoires_480633/?sortby=price_min

vanaf 3,50 dus

Toegevoegd na 19 minuten:
sorry die van 3,50 is een opvangmat