Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een (huis)middeltje waarmee ik de palen van de pergola in kan smeren zodat de katten er niet meer tegenaan krabben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Rieneke1
9 jaar geleden
Blijkbaar is het een favoriete krabplaats, waarom zou je je katten dat willen ontnemen?
wees creatief als je je palen heel wil houden: draai er touw omheen, spijker er een stuk tapijt op oid.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt natuurlijk gaas er om heen doen, je kunt ook gewoon peper strooien om de paal heen, dat houd de katten echt wel weg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb mijn houten stoelpoten een poosje omwikkeld met schuurpapier. Mijn kat heeft er nooit meer aan gekrabd. Kan je ook bij je pergola palen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is in de handel, ik dacht gewoon bij de dierenapeciaalzaak, een spuitbus die je op spullen spuit waar katten qua geur niet van houden.
Ook kun je trekbommetje, Zijn klein, op plakken maar meestal zal alleen behang helpen, om te bevestigen zodat die afgaan als de kat krabt. Het gaat er dan om dat de kat we van schrikt en het niet meer doet.
Ik denk in jouw geval dat optie 1 het beste is.
Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding