Wat kan mijn vis voor ziekte hebben gehad?

Mijn vis is vandaag dood gegaan, en nu weet ik niet waaraan? Ze deed het prima en opeens was ze dik en dood. Weet iemand er iets van?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

het kan zijn dat je vis aan CVS is dood gegaan. nu zul je wel denken van wat is CVS nou weer? maar CVS is een ziekte waarvoor nog geen geneesmiddel is en het is ook heel besmettelijk. dit zijn de symtomen.
-Opgezwollen lijf
-Interne bloedingen
-Bloeduitstortingen
-bleke kieuwen
Dit zegt de site er ook nog over: Het is zaak besmette vissen zo snel mogelijk humaan uit hun lijden te verlossen.
Mogelijk is dus CVS de oorzaak.