Wat kan ik mijn kat voeren om wat in gewicht aan te komen?

Wel gezonde voeding zonder rommel erin

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe oud is je kat en hoeveel weegt zij/hij?

Antwoorden (2)

Je zou hem/haar Kattovit High Performance kunnen geven. Dat heeft een hoog energiegehalte, bedoeld voor katten met ondergewicht.
http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenvoer_blik/kattovit/highperformance/52499

Ook kan je Hill’s a/d geven, extra voedzaam natvoer, te krijgen bij je dierenarts. Dat is alleen wat duurder. Een andere optie is convalescense support.
https://www.dierapotheker.nl/product/3085/Kat/Dieetvoer-Royal-Canin/Royal-Canin-Convalescence-Support-Kat-10-x-50-g

Toegevoegd na 23 minuten:
Het is daarnaast altijd verstandig om met je kat naar de dierenarts te gaan als hij/zij te mager is. Ziekte kan ook een oorzaak zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door je toevoeging na 23 minuten is het een goed antwoord geworden. Plus +
eerst havermout pap koken, dus met melk erin en dan een klein beetje apart houden en erg verdunnen met water. werkt goed en hij komt niet aan de diarree