Mijn hond heeft buikkrampen, wat kan ik er aan doen?

Ze heeft vannacht bij mij geslapen en sinds vanmorgen rommelt haar maag en jankt ze heel de tijd door en eet gras.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (1)

Hem bij de dierenarts brengen is de beste optie. Wanneer je hond hier al eerder last van heeft gehad kan je ongeveer hetzelfde handelen als de vorige keer en dan morgen bij de dierenarts brengen. Spijtig dat je nu past beseft dat je iets moet doen aangezien ze al sinds vanmorgen last heeft, als je een paar uur eerder actie had ondernomen kon je bij de dierenarts 2 straten verder...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De minnen snap ik niet maar jouw antwoord ook niet helemaal? Hetzelfde als de vorige keer,morgen bij de da brengen en 2 straten verder?
Bij de Dierenarts brengen lijkt mij ook zeer logisch.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou... ik bedoel dat als hij er sneller bij zou geweest zijn zou hij niet gedurende de nacht opzoek moeten gaan naar een dierenarts van wacht of internet raadplegen ofzo. Wanneer je op een normaal uur een dierenarts wil bezoeken moet je vaak niet verder rijden dan 2 km., vandaar de 2 straten verder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké nu is het duidelijk en ik ben het helemaal met je eens dus een +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt :)