Wat is dit voor vis?

Ik heb een jaar geleden deze vissen voor mijn tropisch aquarium gekocht, nu een jaar later vraag ik me af wat voor vissen dit zijn, ik heb al op internet gezocht maar kon het niet vinden. Mij valt het op dat deze vissen vaak zich verschuilen in holletjes.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zijn Kersenbuikcichliden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het klopt helemaal dat deze vissen zich graag verschuilen in holletjes. Je kan daarvoor omgekeerde bloempotten in het aquarium zetten, waar je een "deuropening" in hebt gemaakt.

Toegevoegd na 20 minuten:
maar het kan natuurlijk ook zoals op deze foto's:
9 jaar geleden
Z512099
9 jaar geleden
+ voor de naam en ter verduidelijking de fotos met schuilmogelijkheden .