Overbodig, maar wel leuk is een paar plantjes erin. Knip bijvoorbeeld een paar takken klimop af en zet deze in de grond of een blokje steekschuim. Ze zullen vanzelf doorgroeien (af en toe zul je ze wat moeten afknippen omdat ze te hard groeien. Dit om de natuurlijke omgeving een beetje na te bootsen. Het ziet er ook een stuk leuker uit.
Maar de bladeren en vruchten van klimop zijn giftig, maar dat weet de slak wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Totaal niet giftig. Kunnen prima samenleven.