Hoe wen je sneller aan het opruimen van hondenpoep?

Tegenwoordig is het verplicht hondenpoep op te ruimen .
Dat doe ik met alle liefde, maar ik kan er niet tegen; ik moet kokhalzen.
Hoe kan je hier sneller aan wennen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bedoeld dat je moet kokhalzen van de stank of van het opruimen zodat je het door het zakje heen voelt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja waarschijnlijk een antwoordt waar je niet op hoopte maar ik denk een kwestie van tijd. Na een tijdje zit het wel in je systeem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maria16, het laatste
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://hondenstrontbond.nl/poepschepjes/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een antwoord geplaatst MrNielsieboy
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door er niet meer bij na te denken. Je kan ook een bepaalde hoeveelheid zand meenemen om over het geproduceerde te strooien zodat je het niet meer ziet en dan raap je het met een dun supermarkt plastic zakje, waar je je hand en onderarm in hebt gestoken, op en keer je het zakje om en zit de zandhoop in het zakje, klaar om in een afvalbak te deponeren. Ik heb er totaal geen moeite mee. Vaak poept mijn aangelijnde hond in een hoog struiken bosje en dat laat ik dan liggen, want daar loopt niemand en ik kan er ook niet bij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ach ja als je maar n warme drol hebt, de koude is van de verkeerde hond, das nog veel erger :p
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bent echt grappig... :-D

Antwoorden (5)

Neem altijd eenst een handje zand of bladeren of gras in het zakje. Gooi dit direct over de drol. Dan zie en ruik je het niet meer. Daarna grijp je het in het zakje, en voel je het ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er niet naar kijken en denk aan de mensen (of jezelf) die er anders in gaan staan. Daar moet je niet van kokhalzen? Een drol is overigens gewoon een natuur product en het is al balen voor jouw hond dat ie zijn behoefte niet op z'n gemakje in het bos, of net als ons / op een wc, kan doen.. maar misschien helpt het al om je verstand op 0 te zetten en het gewoon maar te doen: voor een betere wereld. Ik neem deze vraag zo serieus, omdat ik hier in mijn straat bijna dagelijks in de schijt trap. Super dan ook dat je die drollen van je hond wel serieus neemt en ze gewoon opruimt. Ook dit hoort immers bij een hond hebben..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon een hondenpoepschepje gebruiken die aan een steel zit. Je voelt niets van de viezigheid (om het even zo te noemen) en je hoeft bijna niet eens te bukken. Voor de rest moet je poep zien als gewoon onverteerde resten van voedsel.
9 jaar geleden
Omdat je in een reactie aangaf dat je het een naar gevoel vindt om het door het zakje heen te voelen,raad ik je de papieren hondenpoepzakjes aan,ze zijn wel duurder dan de plastic zakjes,maar door het schepsysteem van het zakje voel je het in ieder geval niet in je hand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zowel de dog-scooper als het I-love-my-dog-zakje werken niet in hoog gras. Gewoon 200 boterhamzakjes voor 49 cent bij de Action en veel van de mensheid en je hond houden. Dan ben je er zo overheen. Gewoon de knop in je hoofd omdraaien.

In iedere jaszak of spijkerbroekzak zitten er wel een paar en de mensen zijn er blij om als ze zien dat ik het gewoon opneem en weggooi in de vuilnisbak.
Ivana