hoe krijg ik kattenurine voor mijn voordeur weg

ik heb zelf geen katten maar wel gehad , en ze sproeien nog steeds voor me deur en dringt in mijn huis , wie weet een goeie oplossing om dat weg te krijgen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

een flinke plens schoonmaakazijn doet wonderen!
nooit ammonia of chloor gebruiken, dat trekt juist aan.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schoonmaakazijn geprobeerd met peper,
het werkte goed, geen last meer gehad .

Andere antwoorden (4)

UF2000, kattenpis geur verwijderaar
UF2000 is een krachtige geurneutralisator die effectief de strijd aanbindt met kattenpis. Daar waar urine geur ongewenst is biedt UF2000 een milieuvriendelijke en doelmatige oplossing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koffieprut neerleggen, hebben katten een hekel aan want dit gaat tussen de voetzooltjes zitten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
[www.ecodor-geurbestrijding.nl]

Ecodor spray is perfect hiervoor. Thuis kun je het ook goed gebruiken als iemand overgegeven heeft, het helpt nl. ook tegen braaksellucht.
amc
14 jaar geleden
Er bestaat een feromonenspray (ook wel trainingspray) om de kat het plassen op verkeerde plekken af te leren (ook in huis). De spray is in de dierenspeciaalzaken verkrijgbaar en is vrij prijzig, maar hij werkt tenminste.
eerst goed schoonmaken, inderdaad geen bleek gebruiken, katten zijn daar dol op, maar gewoon met sop en daarna insprayen... U zou er ook (tijdelijk) zo'n voetenrooster neer kunnen leggen met van die stalen strips... dat voelt niet lekker aan de pootjes...
Succes.