hoe krijg ik kattenurine voor mijn voordeur weg

ik heb zelf geen katten maar wel gehad , en ze sproeien nog steeds voor me deur en dringt in mijn huis , wie weet een goeie oplossing om dat weg te krijgen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

een flinke plens schoonmaakazijn doet wonderen! nooit ammonia of chloor gebruiken, dat trekt juist aan.

UF2000, kattenpis geur verwijderaar UF2000 is een krachtige geurneutralisator die effectief de strijd aanbindt met kattenpis. Daar waar urine geur ongewenst is biedt UF2000 een milieuvriendelijke en doelmatige oplossing

Bronnen:
http://www.ecodor-geurbestrijding.nl/

Koffieprut neerleggen, hebben katten een hekel aan want dit gaat tussen de voetzooltjes zitten

[www.ecodor-geurbestrijding.nl] Ecodor spray is perfect hiervoor. Thuis kun je het ook goed gebruiken als iemand overgegeven heeft, het helpt nl. ook tegen braaksellucht.

Er bestaat een feromonenspray (ook wel trainingspray) om de kat het plassen op verkeerde plekken af te leren (ook in huis). De spray is in de dierenspeciaalzaken verkrijgbaar en is vrij prijzig, maar hij werkt tenminste. eerst goed schoonmaken, inderdaad geen bleek gebruiken, katten zijn daar dol op, maar gewoon met sop en daarna insprayen... U zou er ook (tijdelijk) zo'n voetenrooster neer kunnen leggen met van die stalen strips... dat voelt niet lekker aan de pootjes... Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100