hoe maak ik een lakenvelderkip tam ?

ik heb 2 lakenvelders kippen van 8 weken maar ze zijn een beetje schuw hoe maak ik ze tam ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Komt vanzelf. Als jij altijd rust uitstraalt, niet achter ze aan jaagt en klokkende geluidjes maakt als je ze voert, dan zullen ze binnen de kortste keren naar je toe rennen als je aankomt. Neem de tijd......

Het beste antwoord

komt met geduld en zo nu en dan een worm voeren dus lekkere hapjes geven.

Wormen ze zijn er gek op en weten erg snel dat ze het krijgen eerst gewoon in hok leggen en erbij blijven tot het op is dat duurt niet lang.
Daarna proberen uit de hand en je zal zien lukt vaak snel.
Maar hou het rustig geen lawaai ed.
kippen zo leuk!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankje ik heb er veel aan gehad