Wat kost een trim beurt voor een klein hondje rondom Haarlem?

ik ga die richting op verhuizen en wil dat graag van te voren weten waar ik aan toe ben

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt er ook voor kiezen, om de hond zelf te gaan trimmen. Met een goede tondeuse is dit niet moeilijk. Je zal er aanvankelijk waarschijnlijk alleen iets langer over doen dan de kapper. Ik heb zelf wel eens honden getrimd in elk geval.

Als het goed is dan knijpt de hondentrimmer ook de anaalklieren van hond uit. Dat is geen lekker werkje, om zelf te doen. Die klus gaf ik, als het weer nodig was, altijd uit handen.
14 jaar geleden
Ongeveer 40 euro.

Je kunt een plukhond natuurlijk niet knippen. Wat voor soort hond is het?
Knippen van bijvoorbeeld een kleine poedel of boloneser is goed te doen, maar als het een hond is die geplukt moet worden, dan moet je daar eerst even iets meer vanaf weten als je daar zelf aan wilt beginnen. Het spaart natuurlijk wel bakken met geld uit!
Ivana