Is dit een guppie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is het een kruising tussen een dalmatiër en een black Molly. Want black molly's zijn helemaal zwart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dalmatier? De hond of heet een vis zo? Lol
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een dalmatiër molly is net als een black molly maar dan wit met zwarte stippen ipv zwart. Het lijkt op de foto overigens dat je sterke beluchting hebt aanstaan. Dat is niet zo'n goed idee. Je schakelt die beter uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan nergens fotos zien van zie een molly heb ook wel op google gekeken. Had licht aangemaakt om de fotos temaken, gaat alleen aan als er eten wordt gezet :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had het over de beluchting (die belletjes) ;-) Belichting moet er zeker zijn, best met een timer ingesteld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Owh sorry niet goed gelezen, ik merk dat het na het schoonmaken veel belletjes geeft het is wel op de laagste stand
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je schakelt dat best volledig uit. Dat is enkel nodig op warme zomerdagen. Op dit moment maakt die beluchting het alleen maar je planten lastig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik woon in suriname is wel altijd heet hier lol
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu begrijp ik waarom je ook zo spaarzaam bent met die verlichting ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hahaha

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank,maar het is wel een mannetje dat heb ik wel kunnen achterhalen
Amadea
10 jaar geleden
Behalve de hoofdkleur zie ik geen gelijkenis...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok dus ik heb molly's gekocht ipv guppies
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad een molly. Deze variant is de dalmatiër molly
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je hulp :)