Welke verf is diervriendelijk?

Ik ga binnenkort een verdieping voor in de kooi van mijn hamsters maken en ik vroeg me af welke verf niet schadelijk is voor de diertjes.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (3)

verf op waterbasis, wordt ook op peuterzalen etc. gebruikt op tafels en stoeltjes etc. Ook gronden met verf op waterbasis anders gaat het bladderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom wil je het eigenlijk verfen? als het gewoon hout is kunnen ze er rustig aan knagen, is goed voor de tanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar is even of er een natuurverf bestaat die op waterbasis kan worden gemengd ofzo...