Afhankelijk van de temperatuur en de luchtvochtigheid komen de eitjes uit na 1 - 10 dagen.

Toegevoegd na 2 minuten:
volgens andere bron:Onder optimale condities ontwikkelen de eieren zich tot larven in 1-6 dagen.
fremar
10 jaar geleden
Afhankelijk van factoren zoals aanwezigheid gastheer en vochtigheidsklimaat kan dit enkele dagen tot een half haar duren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste vlooien eitjes komen binnen een week uit. De larven verstoppen zich in kleine kiertjes en voeden zich met de vlooienpoepjes die van uw huisdier afvallen. Na 2 tot 3 weken verpoppen de larven zich en kunnen zo wel 1,5 jaar in dit stadium blijven. Verpopt zijn ze ook nauwelijks vatbaar voor ontsmettings en reinigingsmiddelen. Op een voor hun geschikt tijdstip komt de jonge vlo uit de cocon en gaat op zoek naar een voedselbron...uw huisdier. En dan begint het weer van voor af aan.