Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Baby guppy's

Ik heb onlangs een mannetje en vrouwtje gup gekocht. Wat kan ik ongeveer verwachten mbt baby guppy's. Gaat dit snel, hoe snel ongeveer? En is dat dan vaak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
747

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gup is levendbarend, de babys kunnen ook opgegeten worden dus daar moet je maatregelen voor nemen, maar gup word miljoenvisje genoemt omdat hij super snel voortplant. Wel 2 vrouwen op 1 man en genoeg dichte beplanting waar de babys in kunnen schuilen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Gemiddeld heb ik per bevalling ong 40 babys per maand, maar ligt eraan hoeveel vrouwen je hebt. Geloof dat het 20-80 babys per bevalling voor staat. Draagtijd 1 maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit kan over een week zijn, maar ook over een maand of een jaar (als ze dan nog leven..) het best kun je bij de dierenwinkel vissenvoer kopen.. (heb ik ook gedaan, en binnen een week hadden ze eitjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat snel! Het kunnen er ongeveer 20-100 baby's geboren worden! Het worden ook wel milioenen visjes genoemt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat erg snel ,maar zou nog tenminste 2 dames erbij zetten anders kan dat het mannetje de dame zo opjaagt dat ze het niet aankan en dood gaat.De man heeft maar 1 vrouwtje en jaagt die op ook als ze al bevrucht is en zo heeft ze geen rust en gaat dood van de stress.Dus haal een paar dames erbij en je weet niet wat je na een tijdje ziet.JONGEN erg leuk.En zijn de jongen geboren dan begint het opnieuw dus weer jonge vissen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding