wat is de oorzaak van droog, schilferig exceem bij honden ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft de da geconstateerd dat het exceem is?
paulus811
10 jaar geleden
Het kan zomaar een reactie op een allergie zijn.
Z512099
10 jaar geleden
Het kunnen ook schimmels zijn of schurft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt mij een prima optie wisselen van voer,maar doe dit wel volgens het boekje want anders gaat je hond aan de diarree en kies voor een granenvrijvoer want de meeste vachtproblemen komt door voer waar granen is verwerkt is.

Antwoorden (1)

Dat is lastig te zeggen zo, waarom hebben mensen roos?!
Soms helpt het wel om wat extra vitamine in de vorm van schapenvet te geven en zeker niet de hond (veel) gaan wassen dat zal het alleen maar erger maken
Als de hond er echt veel last van heeft misschien toch even naar de arts...zeker als het jeukt