Hoe verwachten mensen, die niet van katten in hun tuin houden, dat jij je kat in eigen tuin houdt?

Het is toch werkelijk onmogelijk om je tuin helemaal af te bakenen of constant achter het beestje aan te zitten?

En ik wil graag andere antwoorden horen dan: je kat binnen houden, want dat ga ik sowieso niet doen, mijn huis is te klein om ze binnen te houden.

Toegevoegd na 7 minuten:
Er zijn genoeg andere dieren die je tuin ook als toilet gebruiken zoals vogels en andere wilde dieren, waarom worden dan alleen de katten op dit probleem aangesproken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mensen verwachten inderdaad dat je er voor zorgt dat je kat niet in hun tuin komt, het maakt ze niet uit HOE je dit doet. Katten vernielen alles in de tuin, en worden zo als ongewenst beschouwd. Waarschijnlijk zie je je kat als een deel van je gezin, beschouw ze dan ook zo als je ze buiten laat, je laat namelijk je kinderen ook niet in de tuin van de buren wroeten.

Ten eerste wil ik graag even opmerken dat jij maar blijft hameren op het feit dat een kat zijn ontlasting begraaft. Maar dan wel in mijn tuin en niet in die van jezelf. En ik neem aan dat je toch wel accoord gaat met het feit dat ik geen overlast van jouw huisdier hoef te hebben oftewel zijn/haar stront in MIJN tuin, begraven of niet, .nu wat betreft het antwoord:ga eens bij welkoop kijken daar hebben ze meestal wel een oplossing i.vm dit probleem, ook wel wat betreft de alreeds bestaande inrichting van je tuin,maar je moet wel zelf ook willen anders is het natuurlijk altijd onmogelijk. En inderdaad, de mensen mogen inderdaad van jou verwachten dat je de kat in jouw tuin houdt zodat zij er geen last van hebben.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100