hoelang blijft een krolse kat buiten?

Onze poes hebben we sinds laatste week van vorig jaar. Nu is ze krols en naar buiten ontsnapt. Zal ze nog terug komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (2)

Ik hoop het voor je want meestal moet een kat wel langer aan het huis en omgeving wennen eer ze naar buiten kunnen en dan ook nog eens krols,dat wordt een nest kittens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+Plus met allemaal kleintjes straks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja helaas wel en er zijn er al zoveel.
Zo gauw ze tot haar tevredenheid is gedekt, en dat kan heel snel zijn, komt ze naar huis om heel lang te slapen.
Er moet dan natuurlijk wel een ongecastreerde kater in de buurt zijn, anders blijft ze wat langer weg tot ze echt gedekt is.
Ivana
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+Plus, ze komt vast wel naar huis.