kan ik dit aan mijn katten voeren? (foto)

Het gaat om tonijn met groentes in pikante saus. Nu maak ik me zorgen over de pikante saus, mag en kan ik dit mijn katten voeren?

Toegevoegd na 24 minuten:
Het is geen dierenvoer, maar voor mensen bedoeld. Excuses voor de onduidelijke afbeelding, heb hem inmiddels verbeterd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Liever geen zout of pikant voedsel voor een kat of hond .

Het beste antwoord

Eigenlijk is menseneten te zout voor katten.
Als je niets anders in huis hebt omdat je vergeten bent kattenvoer te kopen, dan moet het maar voor een keertje.
Ik zou alle saus dan eerst wel even wegspoelen door een vergiet.
Rieneke1
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.

Andere antwoorden (2)

Als het officieel kattenvoer is wel (ik kan het aan de foto niet zien). Zo niet, dan kan de samenstelling zo zijn dat het inderdaad niet gezond is voor je katten.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Nee, het is mensenvoer.
Rieneke1
10 jaar geleden
blooddragon, toen aten ze muizen, die niet in pikante saus werden gevangen.
Als het niet speciaal voor katten gemaakt is, kunnen ze het best nog wel lusten. Beoordelen de katten elf niet of ze iets lsten? Als het echt heelslecht voor ze is, ullen we het denk ik niet zomaar eten? Op straat eten katten ook van alles...