Norocarp, waar kan ik norocarp 100 mg zonder recept bestellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K
fremar
10 jaar geleden
over al staat recept verplicht!
Poet
10 jaar geleden
Grappig, ik googlede even en vond jouw vraag terug op nieuwsdump.nl
http://www.nieuwsdump.nl/nieuws/norocarp-waar-kan-ik-norocarp-100-mg-zonder-recept-bestellen
fremar
10 jaar geleden
Ja,ook op nieuwsdump.be,maar daar nemen ze wel meer vragen over van gv(wsch ergens een zelfde achtergrond?)

Het beste antwoord

Bij de dierenarts want het is een diergeneeskundig medicijn voor degeneratieve gewrichtsaandoeningen bij honden. ( niet voor katten bestemd ) Lees eerst goed de bijsluiter, zie link. Bestel nooit via internet medicijnen, dat is niet te vertrouwen want je weet dan nooit wat er werkelijk in die tabletten zit voor nep rotzooi duur betaald, ook al ziet het doosje er nog zo professioneel uit.