Kan iemand mij hondenvoer adviseren (zie vraag)?

Ik zoek hondenbrokken die aan veel dingen moet voldoen:
-vlees van minimaal scharrel, liefst biologisch
-volledig hondenvoer
-er mag niet inzitten: kip, tarwe, mais, rund, glucosamine, tomaat, soja
-niet te hoog gehalte aan vis (ivm omega 3)
-in NL (via internet) verkrijgbaar

Het liefste een biologische brok met kalkoen en rijst of zoiets.
Het mag voor volwassen of seniorhonden zijn, het is toch voor meerdere honden.

Er zijn tegenwoordig zo veel merken, er zou toch wel iets voor mij tussen moeten zitten?

PS ik ken het barfprincipe al.

Toegevoegd na 6 minuten:
En natuurlijk ook geen kunstmatige conserveringsmiddelen (zoals BHA).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze site is heel handig. http://www.voerwijzer.com/hondenbrokkenvergelijken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog een vraagje.
Als je er geen koolhydraten in wil dan zou je ook rijst uit het lijstje moeten schrappen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://uitgelatenhond.nl/hondenvoer is er één en op http://www.discount4pets.nl/honden/honden-voer.html/ kun je ook vergelijken met welk vlees en groente je de samenstelling wilt hebben.
Tenslote nog op http://www.hondenvoer.nu/ kun je speciaal ook op jouw type hond zoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@maria die ken ik inderdaad, maar nog vind ik niet echt wat ik zoek. Maar er staan ook veel brokken nog niet op, dus ik hoop echt dat er iemand nog eentje kent die ik niet ken!
Koolhydraten vind ik geen probleem, zolang het in een vorm als rijst is of sorghum.
De dingen die er absoluut niet in mogen zitten is omdat er twee honden zijn die voor die dingen (ene voor tarwe en kip, andere voor de rest) zeer allergisch zijn. En met meerdere honden die samen eten is het echt niet te doen om verschillende brokken te voeren. Ik voer trouwens barf en brok.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zal heel moeilijk worden want in veel brokkenmerken zit kip of rundvlees.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wilde Barf roepen maar dat ken je al. Toch voldoet cat. Het meest aan je eis.g
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry voor de typefouten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van het merk biofood is er bijv Lam en Rijst. Ik weet niet precies wat hier in zit, dit zou je uit kunnen zoeken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zit ook kip in,maar ook mais,tarwe enz.

Het beste antwoord

Canagan hondenvoer is nieuw in Nederland met een hoog aandeel dierlijke eiwitten online te bestellen bij www.petsworld.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier zijn toch ingrediënten aanwezig waar de honden van vs allergisch voor zijn.

Andere antwoorden (2)

Naturis voer is ook goed ,persoonlijk gebruik ik persbrok in combinatie met af en toe vers vlees
Misschien goed om je eens te verdiepen en het merk
Zit er voor jou een persoonlijke reden waarom de hinden bepaalde voedingsstoffen niet niet eten of is aan allergie de reden
Ik kan mij niet voorstellen dat er tomaat in hondenvoer zit want dit is een nachtschade plant