Mijn parkiet die tjirpt heel vaak achter elkaar, hoe los ik dit op?

Mijn parkiet die tjirpt soms uit het niets heel haard en achter elkaar. Dan leg ik een doek over zijn kooi. Dan stopt het even en gaat hij weer verder.Hoe los ik dit op?

(Parkiet= mannetje.)

Weet jij het antwoord?

/2500

Pak je het lijfje van je parkiet in je linkerhand. (Als je linkshandig bent in je rechterhand ) neem vervolgens het kopje in je andere hand tussen duim en wijswinger naast je middelvinger. Spreek hem vervolgens toe dat je niet meer wilt dat ie zo'n lawaai maakt als jij dat niet kan verdragen. Als hij niet wil luisteren begin je langzaam met draaien van je handen, t.o.v. elkaar. Je zal merken dat het eerst wat erger wordt maar daarna wordt het al snel stil, leg hem vervolgens weer terug in zijn kooi. Dekentje er over en daarna buiten zetten. Reken maar dat hij het niet meer doet. Succes...

Houd u bezig met uwe parkiet. Een parkiet is een dier dat in groep leeft dat contact heeft met zijn soortgenoten. Jij bent nu zijn soortgenoot en hij probeert contact te hebben met iemand. Kan jij u voorstellen dat jij probeerd met iemand te praten en dat er niemand u antwoord. Gegarandeerd ga je gek worden en dat is je parkiet nu ook aan het worden. Ga eens googlen en zoek wat info. Hou in gedachten dat je met een levend wezen te maken hebt dat ook gevoelens heeft. Robby BB

neem er n vrouwtjes parkiet voor m bij hij zal eenzaam zijn

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100