Poes loopt miauwend met sok in bek, wat betekent dit?

Ze is in mei bevallen van 5 kittens. de kittens zijn allemaal weggegaan. Kan het zijn dat ze deze nog mist ofzo? of aandacht?
Ze neemt ze mee uit de slaapkamer en laat ze altijd een beetje op dezelfde
plek liggen(gang). Er liggen soms wel 8 sokken in de gang.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Rieneke1
10 jaar geleden
Ze is inmiddels lang en breed gecastreerd mag ik hopen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja gesteriliseerd ja
Rieneke1
10 jaar geleden
Is dat heel pas geleden gebeurd?
Kan het zijn dat ze alweer gedekt is en nu schijnzwanger is?
Ga eens langs de dierenarts.

Antwoorden (2)

Die 8 sokken zijn duidelijk de verpersoonlijking van de kittens die vertrokken zijn, haar hormonen maken haar nog wijs dat ze moet zorgen, ik denk dat dit mettertijd betert.
Z512099
10 jaar geleden
Een poes zal 14 weken na de bevalling niet meer om haar jongen treuren als ze wegzijn. 14 weken is namelijk de tijd waarna de poes ze ook niet meer wil zogen en de opvoeding voltooid is.
Ze heeft waarschijnlijk te weinig 'om poten' en zoekt iets waarmee ze je aandacht kan trekken. Zoek eens wat leuke spelletjes voor haar en speel eens met een hengeltje of propje papier.
Ivana