waarom drinkt onze hond urine?

We hebben een kortpotige jack russel. Ze plast in de bench en drinkt dat op. Water in de bench zetten, heeft geen resultaat, haar extra uitlaten ook niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (2)

zo zijn honden nu eenmaal... als je hem/haar veel uitlaat zal hij/zij misschien niet meer moeten plassen en het zo afleren? en ook altijd straffen als ze in de bench plast en het opdrinkt. onze hond at zo zijn eigen drollen op :O

Toegevoegd na 17 seconden:
en zo hebben we het opgelost
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet een hond nooit straffen voor plassen of poepen in huis of het eten daarvan. Een hond ziet dat ook als aandacht... Het werkt beter het gewoon te negeren en alleen te belonen als ze het goed doen door bijvoorbeeld een koekje.
Ivana
10 jaar geleden
Marvin, verbieden is geen straffen. Verbieden moet je wel, anders slijt deze gewoonte in en dan blijft het een onsmakelijk gedoe. Wat anders is het om de oorzaak te vinden van dit gedrag, maar daar hebben we heel wat meer plaats voor nodig.
Dat een hond zijn eigen nest bevuild is niet echt normaal te noemen .
In elk geval niet straffen , negeren en gewoon opruimen alsof er niets aan de hand is
Het zou zo kunnen zijn dat haar bench te groot is voor haar , misschien dat ze het niet meer doet als je haar bench een beetje verkleind en s 'avonds later en s 'morgens wat vroeger uit laten