Wat kan je zeggen aan je moeder als je nog een kat wil hebben en als je niet mag!! ik heb al 12 poezen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (23)

Later als ik groot ben neem ik lekker wel nog een kat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat voor jou 12 een ongeluksgetal is en jij graag geluk wilt. En 13 is voor jou een geluksgetal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag waarom het niet mag, ga er over in discussie..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja het is ook wel begrijpelijk dat je er niet nog meer mag, 12 is toch wel genoeg en kost een hoop tijd en geld om ze goed te onderhouden.
Dus ik denk dat je moeder wel gelijk heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat maakt het uit 12 of 13............ De kattenbak moet toch elke dag verschoond en met het 13e katje hebben de 12 andere net ietjes minder te eten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eentje meer of minder maakt op zo'n aantal ook niet uit, als je het mij vraagt.

12?? katten??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maman.eigenlijk heb je gelijk. 12 poezen voor een meisje van 10 is al te veel en je bent al druk genoeg in huis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom ben je niet tevreden met deze 12 katten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan maar 1 plusje geven helaas!
Dan zeg je: "jammer dat dat niet mag, maar ik begrijp het goed".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon tegen je moeder zeggen wat je al 12 keer
eerder gezegd heb.
Waarom zou het de dertiende keer niet lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie :) +1
Koop een grote bos bloemen of een doos chocolade.. geef haar een DIKKE zoen.. hou dr stevig vast en zeg dan.. dank je wel.. liefste moeder van de HEEEELE wereld dat ik 12 poezen mag hebben als huisdieren. Ik zal NOOIT meer zeuren!

Neem dr serieus.. al was het maar voor even. Ik denk dat jouw moeder zich afvraagt waar jouw grens ligt.. bij 100?

Met wat geluk smelt ze en bedenkt ze zich.. 12 of 13 .. maakt al bijna niet meer uit..

Met wat pech bedenkt ze zich niet.. maar realiseren jullie je beiden in ieder geval wat een bofkonten jullie zijn. Zij met jou als dochter.. jij met haar als moeder en12 poezen..

holy mo.. 12...

:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn twaalf poezen niet als de twaalf apostelen? Maar was niet Paulus de dertiende die eigenlijk het belangrijkste was? Je komt duidelijk 1 poes te kort.
Daar lijkt me een aardig aansprekend argument van te maken.

Pas wel op dat je moeder je er dan niet eerst Judas Iskariot laat uitpikken. Maar goed, poezen kunnen niet verraden, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Ja mam er is een grens ik begrijp je mam", Fijn dat ik er al 12 mocht.;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wil je moeder je wel leren dat de bomen niet tot in de hemel groeien en dat je soms gewoon tevreden moet zijn met wat je hebt.
Ik kan het ook best wel begrijpen hoor, ik had zelf twee poezen en toen kwam er een meisje zo oud als jij bij me langs en ze vroeg of ik haar poesje wilde hebben omdat ze hem niet kon houden,want ze moest hem van haar ouders in de garage houden. Toen heb ik ook gauw ja gezegd want het was zo'n leuk poesje.
Nu heb ik er dus ook drie, maar meer dan drie kan niet.
Ergens is het genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je moeder je wil behoeden voor een fobie. Ze wil niet dat je eindigt als een oud vies en arm vrouwtje, dat denkt dat ze alle katten van de hele wereld moet redden en uiteindelijk uit een vervuild huis moet worden gehaald door de GGD, omdat het niet langer gaat.

Ik zou mijn moeder maar bedanken dat ze een grens trekt. Dat heet opvoeden. Een moeder die zich met jouw opvoeding bezig houdt moet je ziels-dankbaar zijn. Ze houdt je binnen de perken. Dat vind je nu misschien niet leuk, maar je leert het wel waarderen.
Ivana
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk zou ik zelf als moeder zeggen dat je er al 10 teveel hebt, maar goed. Hoe kun je nou 12 katten genoeg aandacht en liefde en verzorging geven? En waarom nóg een erbij?
Maar ja, als je persé wilt..... haal een kitten op en zet hem onder haar neus, vertel een zielig verhaal en dan moet ze wel.
Zo deden mijn zusje en ik dat vroeger met een konijn dat we niet mochten en een hamster.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals Ivana al zegt! Dikke plus voor haar. Na de 13de wil je er vast nog eentje en dan nog eentje en dan nog eentje.....dat word je een verzamelaar. Wellicht dat je ze nu goed kunt verzorgen en dat er financiele middelen zijn, maar als het wat minder gaat, moeten ze dan allemaal naar het asiel? Geniet van de dieren die je nu hebt, geef ze veel liefde en aandacht (dat lijkt mij al lastig als je 12 katten hebt) en trek een grens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''mam, er is 1 poes die een beetje eenzaam is dus mag ik een nieuw speelmaatje erbij?''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toe, alstublieft, ik smeek je Mam...
wat maakt die ene erbij nou nog uit?
ik zorg er zelf voor
ik maak toch elke dag de kattenbakken schoon
en geef ze te eten en te drinken
en ik betaal dat allemaal zelf

ook de dierenartsen rekeningen, inentingen en alles..
please....

Toegevoegd na 3 minuten:
ohw, slik, arghhh
ik lees nu dat je tien jaar bent...
tja, dan hangt het echt van de goodwill van je moeder af.
genoeg is genoeg,
er zijn grenzen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
luister eens ff ik geef je moeder groot gelijk je kunt niet steeds katten nemen als je er al 12 hebt bewijs eerst maar of je ze alle 12 genoeg aandacht kan geven en sluit met je moeder een dealtje ofzo bijv als ik alle 12 eten en drinken geef en ze verzorgt en dan vraagt of je nog 1 mag heb ik er wel bergip bij anders niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieve schat wees blij dat je moeder je al 12 katten toestaat.
Als je mijn dochter was geweest dan had je er maar hooguit 2. en als ik langskom gaan er 10 de deur uit
is je moeder opeens niet de liefste van de wereld ?
dus wees blij dat je er 12 hebt
14 jaar geleden
"Zeg mam, je weet dat ik een verwend nest ben dat met twaalf katten, vijf konijnen, zeven paarden en acht vogels en nog veel meer dieren nog niet tevreden is, dus geef me gewoon die dertiende kat, dan hou ik misschien even op met zeuren. Tot ik een achtste paard wil."

Het klinkt alsof je moeder eindelijk leert grenzen te trekken. Good for her!