Is er een fokker van de vallhund in nederland?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben op zoeknaar een fokker voor vallhunds. Het liefst in de buurt van utrecht want ik woon zelf in soesterberg. Ik zou het ook erg op prijs stellen als iemand de prijs ongeveer weet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Ivana
10 jaar geleden
De Nederlandse naam is Vastgotaspets.

Antwoorden (1)

Ik heb één fokker gevonden:
Fokker: Bonnie Benneker
Vennekesweg 1
7475CG MARKELO
Telefoon: 0547-262068
Website www.vastgotaspets.nl

Neem anders even contact op met de vereniging. Zij kunnen je vast aan meer adressen helpen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje wel ! Ik had tevens de vereniging ook al gevonden maar daar ga ik dan maar goed voor zitten. Wel bedankt