mag een kakariki smeerkaas eten?

ik heb mijn kakariki deze morgend smeerkaas op de tafel zien eten. mag hij dat eten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

In smeerkaas zit vet en te veel vet voor vogels is niet goed als ze het niet nodig hebben om lange vluchten te maken. Maar als je bedoelt of een hap van de smeerkaas kwaad kan? Nee, eenmalig zal er niets aan de hand zijn. Het is niet giftig.
Ivana
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kakariki’s eten zowat alles.
Wat je ze echt niet moet geven: avocado, koffie, alcohol en chocolade. Dit overleven ze niet.