Onze kat zakt door haar rechterachterpoot, vermoedelijk degeneratie, maar heeft zij daar pijn aan?

Wij hebben haar 7 jaar geleden als 4-dagen oude kitten gevonden. De dierenarts gaf aan dat ze een 'probleemgeval' zou zijn. Tot nu toe heeft ze met x-benen achter goed kunnen lopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vermoedelijk degeneratie..... en die andere 400 mogelijke oorzaken heb je al uitgesloten? Waarom stel je die vraag hier en niet aan je dierenarts.
Rieneke1
10 jaar geleden
Eens met Niels.
aangezien we hier geen röntgen-ogen hebben: op naar de dierenarts!

Antwoorden (1)

Als ze bij het aanraken van de poot niet gevoelig is en hem blijft gebruiken lijkt het me niet dat ze er pijn aan heeft. Of ze het storend vindt is natuurlijk wat anders...