Na hoelang kunnen Black Molly babyvisjes uit het kweekbakje gehaald worden?

Ik heb 1 babyvisje, die nu ongeveer 2 weken in het kweekbakje zit. Ik weet niet hoelang deze al in het aquarium rondzwom, maar in vergelijking met eerdere baby's was deze al wat groter. Hoe groot moet het visje zijn voordat hij in het aquarium erbij mag? Ik wil niet dat hij opgegeten word (of opgezogen in de pomp) zoals de vorige baby'tjes. Ik heb over het algemeen verschillende soorten zalmpjes en platy's in de bak zitten. Het liefste haal ik hem eruit, want hij word een beetje lui (waarschijnlijk door het kleine bakje)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

Dat hangt er een beetje van af.

In principe zou je kunnen zeggen na 2 weken, dan gaan de platy's geen probleem meer vormen. Afhankelijk van de soorten zalmen kan 4 weken misschien een beter idee zijn om te vermijden dat zij de visjes nog opeten.

Dat ze te lui worden kan je heel eenvoudig voorkomen door minder te voeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!